Reklama w Niemczech

Reklama w Niemczech - Inwestycjedlaciebie.plJeśli chcesz wypromować swoją stronę, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO tak, aby znaleźć się w TOP 10 Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, trzeba przygotować odpowiednie wersje językowe dla Twojej platformy, przygotowane pod lokalną wyszukiwarkę, dla wersji niemieckiej jest to Google.de. Wszystko po to, aby Twoja platforma była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w danym kraju.

Pozycjonowanie strony www w wersji niemieckojęzycznej

Kiedy mamy zamiar umieścić swoją witrynę wysoko w innej niż polskiej przeglądarce, trzeba zadbać o właściwy TLD (ang. Top-level Domain). dla Polski brzmi on „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie to „.de”. Nie musimy się tym martwić, kiedy nasza domena ma zakończenie międzynarodowe – „.com” lub „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”

Inne działania mające na celu pozycjonowanie nie różnią się zbytnio od tych stosowanych w polskiej sieci, ale wymagają znajomości miejscowych uwarunkowań. Aby strona www w wersji niemieckojęzycznej znajdowała się na samym szczycie w wynikach wyszukiwania niezbędne będą teksty pozycjonujące. W tym przypadku najlepiej jest współpracować z niemieckimi copywriterami – stworzone przez nich teksty będą brzmiały naturalnie dla lokalnego odbiorcy.

A sklep online w wersji niemieckojęzycznej?

Niemiecki rynek to prawie 80 milionów potencjalnych klientów. Korzystnym będzie się na niego otworzyć poprzez sklep online w niemieckiej wersji językowej. Podstawą marketingu SEO Twojej strony powinny być wartościowe treści w wersji niemieckiej. Słabe teksty są aktualnie nierentowne, bo Google bez trudu je wyłapuje… Kolejną rzeczą jest umiejscowienie geograficzne hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się adresy z niemieckim IP.

O czym jeszcze warto pamiętać przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google wspierają też artykuły sponsorowane na portalach tematycznych. Warto postarać się o profesjonalne tłumaczenia. Pamiętaj, że źle prowadzony marketing SEO może narobić więcej szkód niż korzyści. Jest wiele inicjatyw specjalizujących się w takich działaniach, może opłaca się skorzystać z ich usług? Więcej informacji na temat efektywnego pozycjonowania stron w niemieckim Google możesz znaleźć na stronie http://pozycjonowanieniemcy.pl.